Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 juni 2018

HerreJösses vad tiden går & annat

Återigen undrar jag vart  tiden försvinner & till vad ?
Självklart är det lika för alla JAG ÄR INTE SPECIELL

Eller är jag det ?! Haha ja lite faktiskt ,,

Så vad har jag nu att skriva om? 


Denna —*~€{^{€{€{$]£•=_}>>, ***^?,

Kärt barn har många namn 



Hon hade inte alls behöver påminna mig ,,,
Jag var fullt medveten om att hon blev det 

Hade gärna önskat hon stannat som JAG VET INTE VAD JAG ÖNSKAT
 HAHA
men typ 8 år eller kanske 12 
men men 18 är det ju oavsett hur ,,

Bildresultat för 18 år

Tanken var att jag faktiskt skulle bjuda henne på krogen
eller krog & krog 
en öl nere i centrum 
men hon valde kompisarna istället för mig 

Maken har också fyllt år MEN INTE 27 
Han är äldre än mig. 
Blev en trevlig kväll & största fundering var VART FÖRSVANN GULDET ?? 
Dvs det som fanns i vinet i flaskan 
INGEN AV OSS FICK DET I SITT GLAS !!! 
Jaja bättre lycka nästa gång 

- - -
#vardagenpåhelgerna har passerat 






Eller dessa 3 olika bilarna är framtiden ,,, 
2 st ska gå V28  då storebror ska åka Q-power bil ( lånar brossans) eller hur var det nu !!! 
JODÅ HAN FICK BETALA LITE EGNA ANBUD ,, då Fillen vartveksam
Även att han undrar vad är det för fel på helt svarta bilar 
Den ”grå/svarta” ska hinna bli klar till söndag 28 FÖR då går båten 
Trött av att åka bil 


Hoppsan !!! 


Nu vart det visst konstig ordning 
BJUDER PÅ DEN 

Även iår kan man fundera på hur olika saker uppstår & hur tänkte dom nu 
Orsak-verkan ? 




- - - 
Skolavslutning 








Och vanlig fredag hemma 
Ica stod för middagen & sällskap av lilla Cliff 
- - -
Annars då ? 

Jag får följa med våra fina 23 barn till årskurs 2 , upplägget är inte helt klart ännu MEN hoppas det blir bra för  alla inblandade.
- - 



Haha

Jodå jag är mig lik ,,,


Även morsdag har passerat 
OCH DET STÅR INTE FINANS 
ÄVEN om det känns så ibland 
- -
Lite mera Folkrace ,,,
Boka hotell är alltid trevligt , dock åker man ju innan frukost 



Fräsch toa !!!

Färdkost


Öl till maten (eller var det kanske innan ) 

En annan sida av rummet 

Tack Alingsås för det är så långt till er så vi unnade oss lite ledigt 
- - 



//ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar