Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 juli 2018

Vart ska man börja !! ??

Orden fastnar på vägen & frågan finns kvar .
Nepp är ingen som lämnat oss här nere på jorden i sorg .

Utan detta handlar om lite annat !!!



Ibland på fejjan står det ”bild för uppmärksamhet ” 
Så jag kör samma då 
Eller ? 

Semester ja det skulle varit skönt . 
jag är inte bitter !!!!



Nu vet jag att ev någon tänker SJÄLV GÖRA SJÄLV HA 

men 2018 blev inte alls som innan /förväntat 
Eller vad man nu ska säga 

Förkylningen slog till i v27 och höll i sig till mitten 29 

Som om det var lämpligt !!!! 
Men skam den som ger sig , massa zyx, Ipren/panodil & nässpray 
Så bara bita ihop 
Och invänta den kommande veckan 

Båten har gått 

Lite Rosé vin  , minns inte vilken kväll det var

Bra arrangör som levererade dessa i kylväskan

Mellandag


En jäkla massa stenar MEN SÅ underbart 

Men alldeles för lite ledig tid . 
         Finns självklart mer att skriva !!!  om massa saker MAN knappt kunde föreställa sig 

Men snart hoppas jag mailet kommer 
Tävlingen är godkänd 
---
hemma & dottern hade önskemål





Hej surface & Netflix 

- - 
Sedan har man ju nästan slutat kolla på vädret !!! 
Stackars Maken Som lade ner sin själ i blommorna på altanen 

Torkade blommor var populärt på -90 talet !!!

 MEN DET ÄR JU FAKTISKT LITE VARMT UTE !!!!


Nu snart dags att slappa vid tv-n och invänta dag 4 på arbetet 

Snacka om tröttmösss i går ,,,, 

//Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar