Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 2 november 2018

Icloud LEVERERAR & givetvis lite annat


En utav dom första bilderna ,,,,






Vet inte varför det är så suddigt , men säger som jag ju brukar  ibland
på klubben
JAG JOBBAR MED MÄNNISKOR OCH INTE DATORER 



Detta är tydligen sista ,,

Japp min iphone är trasig OCH DET KÄNDES som hela livet försvann , iaf en stund

Men sedan på både gott och ont så får jag inte alla sms utav folk

VAD DET BEROR PÅ VET JAG INTE ALLS & KANSKE  JUST DÄRFÖR 
ATT JAG JOBBAR INTE MED DATORER UTAN MED MÄNNISKOR 

eller just nu med barn i lagom ålder för att behöva färga håret oftare än var 6:e vecka ,,,,,

Ang mobilen så känner jag ju att det måste lösa sig med renovering eller inöp utav en ny

Men tills dess kan jag ju kolla 6151 bilder på datorn
- -
Alltså 1:a bilden är ju efter makens operation utav båda händerna  dvs rensa lite skit efter tidigare operation ,,,

Den sista passade säkert just den dagen & även flera dagar i livet.

Vissa behöver nog överleva dagen och vissa lever på dagen .

Alla är vi olika vad vi vill och anser är rätt för just mig /oss .
Livet är iaf ingen dans på rosor som någon så fint säger .

Alla kämpar på olika sätt med olika saker som man inte alltid delger andra oavsett familj , vänner eller övriga .

men men NOG OM DET NU
tiden får utvisa vad som komma skall

- - -
Kalendern visar

Bildresultat för november

Och ska bli härligt att uppleva vad den bjuder på . Inser också att det är 2 år sedan jag plötsligt fick för mig att söka nytt jobb ,, och jag fick det ju nockså iofs inte ett fast arbete men ibland går det också .
alltså att ta en risk

 Dock vet jag att tårar kommer falla då vi ju 2017 fick ta beslutet att låta vår älskade Balto somna in


och ju  även min saknade pappa hade födelsedag.
 - -
Annars så är det ju faktiskt så att livet rullar vidare . Just nu minskar vår familj som bor ihop

japp det fattas lite personer på fotot men tyckte detta foto passade bra iaf


Sonen har flyttat hemifrån
Plötsligt så SÄGER HAN BARA JAHOP MORSAN VI FICK ju HUSET SÅ JAG DRAR NU DÅ ,,,
och det gjorde han också .

Så på något sätt får man ju inse att han faktiskt blev (var redan )vuxen , för han har inte ringt om några tips ännu
haha

Men vi har ju fortfarande dottern boende  hemma på pappret, men då hon ju fyllt 18 så uppskattas inte alltid vårt sällskap eller samtalsämne
tänker inte blotta henne nu ,,,
Men faan vad lik mig hon är ,,, i humöret .
- -




Bjuder på denna
Ni missade väl inte att det snöade förra veckan

//Ciao på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar