Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 3 november 2018

Spelar det verkligen någon roll?

Nu tror ni ju säkert att jag är desperat så jag plötsligt gör inlägg 2 dagar efter varandra ,,
Men ibland kan jag ju inte sluta att förvånad förvånas över hur folk tycker att enbart dom har rätt. Såg en bild på Fejjan eller jag ser många bilder på Fejjan jag reagerar på 
Men då hade någon lagt ut en bild "hitta felet "
Jag kände mig helt korkad,,, för på bilden var det en låda med bestick och lite annat !?
Min tanke var att ok vem i dagens läge använder färgade påsklämmor?  (Jag gör)  Haha
Men ni vet ju att allt ska ju var så clean nu TOTALT VITT överallt!
Men nepp det var fel
Utan det var om skedarna skulle ligga på höger eller vänster om knivarna eller så var det något annat! !
Men fatta att det var ca 200 svar Hur ordningen ska vara i lådan !!!!
Jaja onödig energi iaf
- -
Iofs kan vi ju fortsätta med ordning hemma ,,
Plötsligt fick jag för mig att placera om våra tallrikar och glas efter att jag körde rensning utav omaka glas och även glasalådor utan lock
Jag tycker det blev bra 😊 men jag är alltid i fel skåp
Haha
Men men kanske är typiskt mig även där att vara motvalls! !
För när vi flyttade till huset och svärmor kom på besök så flyttade hon om i skåpen och sa det skulle vara praktiskt

- -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar