Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 15 december 2018

Livet rullar vidare & det blir jul iaf utan paketen under granen

Jag vet att rubriken är jättetråkig !!!!

#bjuderpåden 
haha 

Återigen kom vi till att fundera på hur vi är mot varandra , säger vi vad som helst till varandra eller "lindar vi in det ? "
Och tänker vi på hur det låter .
Tänker inte hänga ut någon , men ibland undrar jag hur olika saker KAN HOPPA UR MUNNEN

Jag lindar inte in det så ofta , och får ofta kommentarer om det . Mej (jag ) är iaf ärligare än de flesta

obs , detta gäller i den privata sektionen
ej i min yrkesroll


JAJA nu ska vi inte förstöra denna dag med att kasta skit på varandra 
Bildresultat för tänker

#bjuderpåden så taggar jag ofta vissa inlägg med ,  iaf på instagram .

Och visst är det ju så att det som inte finns på fejjan eller instagram har ju aldrig hänt .

Och allt på fejjan är sant ,, alla tester och undersökningar .





HAHA
try again knappen känns ju lockande , även redigera texten (syns inte i bild just nu )
men  klart man inser att någon gjort någon redigering .

Då man (jag ibland gör ett test ) även om man inte publicrar det , så inser man att delar av livet tar man tydligen bort ,, 

Just nu rullar ditt 2018 , men herregud det är ju massa dagar kvar så jag tänker vänta 
Bildresultat för vänta

- - - - -
Nu till nuet och vardagen .
Trots att helgen var trevlig fanns hemlängtan iaf . Gick iofs bättre då jag visste att maken inte var hemma .



En härlig upplevelse och uppträdande . Fick ju träningsvärk i magen #kortgladochtacksam
Detta var en sorts julklapp 
Sedan blev det 2 paket inköpta , men då hon bakom kassan SÄGER att man faktiskt kan få helgpresent också !!!!

Maken som var på båtresa köpte även han julklappar , SOM INTE heller hann bli INSLAGNA 

DVS 6 -7 PAKET MINDRE UNDER GRANEN !!!!!!

Bildresultat för julgran och klappar


- - -
Mera i nuet
Även om vissa saker eller situationer ändras så är iaf vissa saker samma och kanske bättre och lättare på ett sätt som är svårt att förklara .

Ni som känner mig , vet ju att jag gärna tar dagen som den kommer. MEN SNACKA OM FÖRVÅNING 
JAG HAR SKRIVIT EN 

TO DO LIST 
som iofs inte ska vara gjord innan 22/12- 2018
haha 
Stressa ligger inte för mig . 

Men nu är det nog dax att avsluta denna lilla stund & försöka njuta av lite helg

// Ciao på er 
japp några bilder till 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar