Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 mars 2019

Det är inte alls kul att vara vuxen & när vardag plötsligt är vardag eller hur blev det nu då


Jag vet att rubriken kan verka konstig för någon/ några utav er .
Men jag är ärlig helt ärlig 
Bildresultat för ärlig

Då egentid aldrig varit min favvo grej . SÅ TYCKER JAG INTE ALLS DET ÄR SKÖNT ATT BARNEN har ett eget liv och även flyttat hemifrån.
Inte heller att maken jobbar någon helg JODÅ HAN var faktiskt hemma hela förra helgen 




Det var faktiskt skönt att inte behöva köpa en sallad på ica,,,

Självklart önskar jag inte heller att barnen stannat i 10- årsåldern .

Tänker inte skriva någon lång novell ANG vuxenlivet.
men jag hade iaf föredragit en annan tid ibland.

- - 
Men nu till annat . VI HAR ETT RESULTAT !!!!!!!!

24 röster fördelat på  22  stycken 8-9 åringar och 2 fröknar över 40 år .
Så vann Arvingarna i 2A , dvs dagens röstning 
OBS jag röstade inte på det bidraget 

Bildresultat för final i melodifestivalen 2019

Jag måste faktiskt erkänna att kritikern ( jag alltså ) inte varit framme så mycket under deltävlingarna 
FÖRUTOM att vi inte kan skicka 
han som sjunger godnatt sång ,,, OCH DET STÅR JAG FÖR. Skulle nu svenska folket rösta på honom SÅ tror jag nog att jag ev. är uptagen på stora ESC ,,
eller vem vet 
Hela skiten kan ju brinna annars 
Bildresultat för martin stenmarck melodifestivalen 2019

jag vet att den inte är med imorgon , lite synd för den gillade jag . Kanske hesa Anna placerar sig bra annars .

Ang kläderna kan jag ju bara säga att höga byxor på en liten tonårskille inte blir snyggare även om man sjunger om och om och om igen , eller vad det nu var var titel.
HERREGUD  vad jag längtar tills imorgon när jag ska vara hundvakt och sluka chips 

https://www.youtube.com/watch?v=ZXRSVR0_M6w

Återstår att se  om det blir något mello ELLER OM netflix fångar mig igen .

- -
Ni som följer mig på fejjan och instagram och kanske faktiskt känner mig och min familj ordentligt . Ni vet ju att ,,,,  ,,,  ,,,
så jag bjuder väl på någon bild till
haha
Maken är ju inte van vid att torsdag faktiskt är torsdag i många hem 

MEN JAG VAR JU INTE den som motsatte mig hans ord .

Jaja nu verkar det ju iaf som att jag måste fixa det där vuxna i ett hem 

Bildresultat för kaffe


// Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar