Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 mars 2019

Vad var det för kombination & annat


Jag kanske låter bitter nu

Bildresultat för bitter
 men det är ju tur maten bara kostar 24 kronor för mig . Men varför kom det fram sprit när jag förväntade mig en riktig surkärring
Bildresultat för surkärring

och sedan kan man ju undra hur dagens årskurs 6 tänkte / önskade . Japp det har varit deras vecka i matsalen.
¤ fisk och pommes ( kör svenska stavningen )
¤ kroppkakor, potatisbullar
Och då dagens kombination
klyftpotatis , potatisbullar OCH DÅ ÖNSKEMÅLET PANNKAKOR , SYLT OCH GLASS . Hörde barnen säga att tanterna säger vi måste smaka 


JODÅ VI HAR FÅTT MAT  5 DAGAR ÄVEN DENNA VECKAN.

- - - 
Nytt ämne ,,


Så jäkla  sann var ju denna regel.Övriga var också bra men denna kändes mest rätt hos oss 
- - - 

Hittade denna , men vet ej om den känns aktuell för mig 



Så jag väljer denna också 



Japp så här känner ni väl igen mig .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar