Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 24 maj 2019

Mysbyxan konkurerar med annat


Jodå jag är här , men inte lika ofta .Livet är det som kom i mellan eller vardagen heter det nog i folkmun,,


Snart har halva 2019 passerat också HERREGUD VAD TIDEN GÅR FORT.

Men jag har inga speciella känslor inför det .

Bilden kan innehålla: en eller flera personer, närbild och inomhus

HAR SVARAT BARNEN ATT NEJ JAG HAR INTE FÄRGAT HÅRET GRÅTT 
Det ser ut så även att jag inte fyllt 70 , men är iaf farmor  enl mig själv. Jag har ofta sällskap utav lilla hunden 

Klagar inte över det, men ibland funderar jag över vad man gör med den lediga tiden 
eller alltså , jAG  vet ju vad jag gör ,,, 


Jag njuter faktiskt av att det är lite lugnt .
Bilden kan innehålla: text

Bilden kan innehålla: dryck


Inom intresset har vi också valt bort lite .
men snart är vilan ett minne blott .

Med glädje ( iaf en liten stund )
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

Nr 2 Senior och även på damsidan fick vi med oss "familjen ) för tydligen har Maken fått en son till & då måste ju hans tjej också ingå hos oss ?!
Jaja
alla 327 kom med även att BARA 270 SKULLE MED ,,,,,,

MEN DET ÖVERLÅTER  jag till dom .

hittade även dessa  i något arkiv , just nu är tiden tillsammans i garaget lite dålig
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.


fina svägerskan SOM JAG MÅSTE FÖRSÖKA UMGÅS MED SNART IGEN

Ingen fotobeskrivning tillgänglig.


Denna är ifrån nu

Bilden kan innehålla: 1 person, står


Så FIN VÅR ÄLSKADE DOTTER VAR PÅ BALEN ,,,

- - -

SJÄLVKLART SKA JAG BJUDA PÅ MERA
Bilden kan innehålla: bil och utomhus

skitful bil , men seger iaf för stora grabben

Denna bil lyckades med något bättre resultat
Bilden kan innehålla: himmel, utomhus och natur


Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

Denna sponsrade jag mig själv & Maken  med , ELLER ALLTSÅ MIN HEMMAKLUBB FICK KÖPA DESSA ÅT OSS ,,

Ok kanske ska tillbaka lite till rubriken
Bildresultat för mysbyxan
Mysbyxan ,,, försöker att hitta sin plats olika dagar. Men den får nog inte bli allt för hemmatrygg 

- - - 
På jobbet just nu försöker våra rektorer få ihop HT-19 .
Återstår att se hur det ser ut för mig 

         &

Hon har fyllt 19
dvs studenten är nära 

Bilden kan innehålla: 3 personer, inklusive Nellie Karlsson, personer som ler, närbild

- - -
Bjuder också på en bild från almanackans jämna veckor . Denna är tagen hos "honom " , men skulle kunna vara en bild från oss. Så skönt att ha honom i våra liv,
Jag har sagt det tidigare så underbart att se honom i skolan nästan varje dag .




Bilden kan innehålla: en eller flera personer, personer som sitter och utomhus




Med dessa ord avslutar jag detta inlägg 




Bildresultat för fredags feeling



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar