Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 11 augusti 2019

Massa skit, blandat och återhämtning

Jag har dörren till altanen öppen. Och solen skiner MEN löven prasslar precis som att det vore i oktober.
Bildresultat för löven prasslar

Här inne är det nästan helt tyst. Inte ens tv-n är på med någon gammal repris och radion är ju inte min grej OCH NEPP vi har inte konto på spotify.
Bildresultat för MUSIK

DVS  vi tillhör ett konstigt släkte enligt släkten
Bildresultat för släkten

Denna filmen skulle nog ha kunnat utspelats hos oss.

VILKEN MÄNNISKA HAR INTE KONTO DÄR,,,,,,
jaja vi släpper detta med släkten nu.

Tillbaka till verklighet nu .
Söndag hemma , maken jobbar på sitt ordinarie jobb.
Sedan förra inlägget har det ju typ varit som tidigare år .

Hur tänker man nu då om det . HERREGUD VILKET TRÅKIGT LIV . SAMMA visa varje år .

DÄR HAR NI FEL
för 2018 hade vi inte student ,


vet inte om dottern vill jag lägger ut bilder
haha

 vi spelade inte

Bildresultat för beer pong
och plötsligt var 2 flak öl slut !!!!!

vi hade inte förlovning inom vännerna (även om vi nu då alla övriga missade denna händelse ÄVEN ATT VI VAR TILLSAMMANS med dessa 2 personerna och övriga familje medlemmar utav oss !!!!!!!! )
och läste om det typ 5 dagar senare Bildresultat för what the

SJÄLVKLART  har livet rullat på , på massa olika sätt oavsett vi vill eller inte.

Semester har vi ju alltså haft , både med sol och regn. Lediga dagar och fyllda dagar.

Jag ska återigen träffa barnen om 1 vecka 
OCH DÅ HOPPAS VI DOM HAFT ETT BRA LOV.

Ska bli spännande att se upplägget utav rektorernas planering.

- - -
Nu får vi väl försöka hitta till rubriken för inlägget.

Bilden kan innehålla: hav, himmel, moln och text

Några av oss vaknade upp vid midsommar och insåg att livet är skört.

- -

BLANDAT 

Bilden kan innehålla: text

- - -
FUCKCANCER 
SÄGER JAG IGEN & IGEN & IGEN
ge dig för helvete,,,

När ett messenger kommer och man tänker att NEJ JAG VILL INTE FORTSÄTTA LÄSA. TIDEN STANNAR & KÄNSLAN SLÅR UNDAN BENEN
OCH TANKARNA KOMMER 
VART ÄR MIN FAMILJ !!!!!!!!!!!
HUR SKA VI HANTERA DETTA IGEN ,,,
- - - 
Annat

Hade svårt att komma igång en fredag , en fredag som så många tidigare år VARIT spännande och startskottet på massa arbete.
Så mycket känslor vid sång i kyrkan att jag nästan bröt ihop totalt.

- - -
Vad är återhämtning ??? och hur trappar man ner olika saker .

Hjulet snurrar och mail skickas .
Jag vet inte vad som är rätt eller fel . 

Idag kanske är en dag för återupphämtning . 

DET FINNS BÅDE VIN , ÖL  I KYLEN 
0CH CIDER 

haha

Just nu är en dag i mysbyxor och en tyst telefon alldeles lagom för återhämtning. OCH en dator uppfälld enbart för slapp 
dvs 
netflix
fejjan 
instagram 
  och en kopp kaffe 

eller lyssna på någon podd och bara ligga i soffan på altanen 

eller så kan kanske tänka framåt vad man vill göra ???

//  Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar