Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 10 februari 2010

Jour i arbetet

Ok , då har man bäddat "i sina egna sängkläder "& färdigt att krypa ner, känns så där tycker jag att vara bort från familjen ,jag som knappt åker till min egen syster om resten ej är med , om jag nu åker så har jag plockat/packat i alla mina saker innan frukost söndag även om bussen /tåget går sent söndag kväll.Och detta när familjen åker utan mig det är SÅ HEMSKT att jag helst inte vill tänka på det,även om dom inte är borta så många timmarkänns det helt fel & det värsta är när inte ens hunden är hemma, men jag vet ju hur roligt och trevligt dom har det ,för jag vet ju vart dom åker.Men som sagt vi har ju fått jour här på jobbet & det är ju bara att följa med i alla turer som följer.Jag kan också faktiskt sova så jag är ej helt slut efter den utan fungerar dagen efter.

Om jag nu ej skulle somna direkt så är det säkert pga att min familj tänker på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar