Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 28 juli 2016

Ris & ros och rätten till protest


Behöver även mer semester 


Med 2 olika "festivaler " i bagaget med olika roller 

Tänker inte gå in särskilt mycket på vad /vem /beslut 
Rätt eller fel 

3 personer som har ögonen på sig 

Men känner man sig orättvist behandlad finns möjligheten till protest 

Ibland önskade jag föraren skulle våga lägga 

Sedan måste jag säga att Domaren spelar väldigt stor roll ,,,

Och rätten att plocka bort flaggor
Togs vid tillfälle 

 Nej SOM TUR var gick inte denna igenom 
Men 
Den med lite grötig start så bilarna fastnade i varandra 
!!!! 
Så nu släpper vi det 

---

4 veckors semester är slut dock har jag 1 vecka kvar senare i augusti 

Sedan fick jag info att maken gärna vill jag tar en semesterdag till för nya möjligheter 


Så känns det lite nu 
Även att jag är gräsänka denna  veckan och lite till framöver  
NEPP tänker inte vara bitter 

//
Ciao på er 

1 kommentar:

  1. Hej
    Nu måste jag kommentera ditt inlägg. Har läst din blogg under en tid och förstår kanske inte hur mycket tid du lägger på denna sport eller hur mycket du kan själv om den
    Men tycker du inte du är lite för kritisk till dessa personer som genomgår utbildningar för att vara domare inom viss grupp

    SvaraRadera