Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 januari 2017

Fröken man får inte TA 2 pålägg !! & annat igen


Japp mattanterna är fortfarande inom samma kategori som tidigare 
 "skojar lite nu " 

Dom vill ju bara att stolarna ska hålla & huvudena vara hela.
Men 
Då jag ju jobbar upp min 100% tjänst så är jag på fritids också 

Alltså äter vi mellanMål tillsammans 
Och visst vill barnen ha koll på rättvis fördelning 
Så med god min fick jag i veckan säga att det ska räcka till alla innan man tar mera !? 
Hm hoppas ingen såg min kombination 
Ost , skinka , ost & gurka 
Är det 2 pålägg eller 4 !!!

----

Livet rullar annars på hos oss 
Maken & sonen jobbar både i garaget inför säsongen 2017 & betalda arbetet på helgerna 

Själv är jag ju ledig helgerna !!! 
Men så här såg det ut tidigare 

#bjuderpåden

Snart måndag igen & även om förra veckan gick bra SÅ hoppas jag "fröken " är mer än 1 dag i klassen ANNARS löser vi nog det 
---


Hm ärligt skulle man svara , stämmer helt eller stämmer delvis 
10 poäng skulle fördelas 
Fråga 2&4 fastnade jag på 

Hm blev inte 10 stämmer helt på fråga 2  men men 

Och så ställa frågan till andra 

Har fått svar av fd chefen 
Såg bra ut 
Haha 

--
Gick alldeles utmärkt att dricka vin till pitatisskalningen 
 
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar