Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 23 april 2013

Det blir lite/ mycket blandat i detta


Måste  först bara tacka Malin för en bra start på min dag 
klicka på hennes namn så kommer ni till henne .

Jäkla skitväder ,men men plikten kallar på mig både som mamma, och kommun anställd så hallå regnet jag kommer dock  senare nu dricker jag ju java .

Säsongen precis slutat  (handboll för Fille) men vi ska redan nu prata om hösten 2013& vår 2014, så vi får nog lotta mellan oss  & maken vem går vart !!! då det även samma dag  är information till oss föräldrar gällande kartlagda drogvanor , mopedkörning & alkohol för våra ungdomar. Någon enkät gjordes 2012 men inte med våra ungdomar utan dom 1 äldre

Om jag är orolig ?? klart man är samhället bjuder på väldigt mycket onyttigt  och andra också för den delen ingen nämnd & ingen glömd 

OCH inte för jag tänker på hur jag själv var då är det ju ingen fara alls 
jag var ju den som ju tog hem mina vänner och ropade på MAMMA HJÄLP MIG hon har druckit något

ni får tro jag ljuger eller iofs skiter jag i vad ni tror
För  nu handlar det om 2013 & vår lilla Felix

återstår att se hur den dagen blir och vad som kan komma i vägen så det blir dålig frånvaro på något utav sakerna

Yes 1:a tävlingen gjord för grabbarna med växlande resultat , viktigast var väl att den "lille" var hyffsat nöjd & lite karlsson fanns tydligen även i honom  !!!! då den svart/vita på diagonalen flaggan kom fram ???
bilen strulade visst också . Men i garaget igår (måndag) var det aktivitet igen
Bild: Sönerna skruvar förfullt ;)

Tydligen ska ÄNTLIGEN motorn hämtas hem till Saab inom kort

det går både upp & lite sämre på anmälda till tävlingar inom kort
nej inte värst orolig över att för mycket ledig tid tar över 
Mera sedan sist ??

Den lilla godingen kom ju i torsdags ,så vi hade kvalitetstid tillsammans jag o Tulia

FotoBild: Mitt frukostsällskap  idag,då dom större dragit mot jobb & skola


211 har blivit 126 ?????? dagar kvar till semestern enl kalendern 
Hotell Blue Waters Club - Bild 1


Vi har varit och tittat / betalat klänningarna till bröllopet som stundar
en härlig dag med mycket skratt & bilder
men 
tyvärr gör vissa saker mig ledsen som jag sedan hör efter vår dag
jävla sur ...... ?????

Säg något till mig så kan du få svar på tal DET LOVAR JAG DIG 

och annat ämne  igen 

Jag hämtade Milo i cykelkorgen !!!!!
jo han får plats i den han sov över hos oss fredag- lördag

Familjen hade grill premiär utan mig i söndags när jag jobbade  & nästan inga rester fanns kvar

Kan också berätta att lite piff i arbetslivet har jag upplevt också men inte precis på mitt jobb ,utan ?????vi har täckt lite där under en period

men den glädjen tog nog slut dagen efter . Men vem vet vi kanske behövs igen där ???

Men kommer det ut lite intern tjänster så vem vet , kanske skickar in 

Hoppas ni får en bra fm 

för nu bör plikten kalla upp mig härifrån & ni har säkert också annat att göra .

Men det är skönt att zappa runt hos andra 

//
ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar