Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 23 september 2013

Jag har fallerat ???????????????


Just nu menar jag inte min vikt
 , mitt gråa hår


Utan så simpelt är det att inte ett avsnitt utav dessa fruar 

har jag kollat

Japp jag erkänner att ibland gillar jag dravel & bara att slappa

och just detta med att slappa


är absolut ingen lyx jag är van vid under helgerna , utan det får ju bli efter att alla vaknat och maken kt mot jobbet & ungdomarna dragit mot skola , disk& tvätt överkollat

hunden rastad mm mm
Ha ha
Då kan det bli en kaffe framför eller iaf med tv-n rullande

Tillbaka till rubriken

Så skojar jag ju lite , men såg tidigare en reklam med den hemska människan


jag som sällan kan vara tyst !!!!!!!!!!!!!!!
känner mig totalt
ordlös över hur folket

Och jag tydligen
upplever henne

Det är nog tur jag har



över munnen ibland  , för med dom orden som kanske hoppar ut
Ligger jag risigt till

//Ciao på er
nu är det .......... som gäller
måndag och efter jobb helg
finns det saker att styra med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar