Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 januari 2015

Trampa UNGE men Trampa DÅ !!!!


Nej det var lnte jag (denna gången ) !! 
Jag har också haft barn som inte riktigt trampat på sin cykel precis så fort som Jag önskade ,,, ! 


Men att mitt på dagen bland massa folk 
          Skrika upprepade gånger 

Men trampa då unge !!!!!' TRAMPA 

JAG BET MIG I TUNGAN & då jag ju faktiskt jobbade så hade situationen blivit 
Jättekonstig för min brukare på promenaden 

Så om jag vid annat tillfälle ser denna kvinna igen !!!!!!

Ska jag nog be henne varva ner  humöret för sitt barns skull 

Som ju hade fullt upp att vinka till någon & kolla på alla skyltfönster 

Japp Bitska Bisan var på väg fram 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar