Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 mars 2016

Måste åtgärdas & vad nuDå

Verkar vara någon sorts fel på ljuset eller glödlampan i sovrummet 

Eller iofs så matchar ju glasögonen med håret 
Men Nepp jag vill faktiskt inte vara 
Orange 

Även om det kan tolkas att det 
är "the new black "  (stavningen bjuder jag på ) då min mobil inte kan Alla ord 

Jaja skit i serien eller vad det nu är 
Har lngen anning om handling eller händelse 
Tänker inte färga håret svart heller !!' 

Men någon butik kommer tjäna  
lite  pengar på mig då 

 DETTA SKALL BORT !!'!! 
Måste sedan erkänna att jag faktiskt
Trivs med dessa gammal glasögon 

Även om jag verkligen behöver nya igen 
Tror "dom " svarta ligger i annan väska ? 
Hade dom Förra  veckan iaf 


Skulle även behöva "toppa håret " 
Men hur hanterar man detta isf 

Jaja 
Mer konstiga saker än "skenet av hårfärgen " 

Är att jag redan rätat ut kroppen ,
 eller dragit täcket över huvudet 
Är ju bara drygt 1 timme till  midnatt

Ska inte vara tjatig , men jag vet lnte när jag ska slippa höra väckarklockan ??  


  Nytt ämne 
Såg mitt "aktivitetskort " från jobbet 
Eller med annat ord friskvårdskort 
Ligger jättebra  där det låg 
 

Men för att få igång denna kroppen 
Kanske jag får ägga upp mig 
Men just nu passar det lnte att #fasta  varken 3+3+3 
Eller 5+5+5 
Så jag skjuter lite på det ,...

Nytt test 
Hittade detta i albumet ,, 
Vilka ord används mest i mina  inlägg 


Konstigt att se "dom " 
Ha ha 
Eller lnte 

Ibland måste man stanna upp & fundera lite 


Den tiden kanske bör komma snart 

Nejdå , lngen Större svacka runt omkring 

- -  - 

Nu ska jagZappa runt på dosan /tv 

Och återigen försöka få hunden att inse att han inte behöver "blänga " på toalettdörren  
Då varken make eller sonen är därinne utan 

Har garagefix för att det verkligen ska Kunna  finnas NÅGON möjlighet att starta upp säsongen på hemmaplan 

Jaja nog om det nu 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar