Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 7 maj 2017

söndag igen , svårt med rubrikerna

När jag gick hem från jobbet i fredags   (åkte i bilen alltså ) då hade jag massa tankar om inlägg 

Men men blir ju inte alltid som man tänkt 

Så här ska jag iaf avsluta söndagen 
Hitta något på Netflix 



 Japp , då Maken inte var hemma eller på hemväg så hoppade jag över söndags steken &dottern klagade inte heller 


Lördagen bjöd på lite sol & efter att hunden funderat om jag var knäpp 
 Eller glömt hur kvarteret ser ut 
(Promenad 1,5 Tim ) 
Hamnade jag där &tankarna flög iväg 



 Och 


 Stalker trots -30 st 



 Behöver nog rensa igen ,,, 

---
Undrar om tiden finns 


 Hejjahejja Folkracen checkar in på Prime 
Så se upp nu bullens korv för 
konkurrens haha 
---
Alla sätt är bra att använda när man ska lära sig saker 



 Typ denna sitter på insidan av 1utav toaletterna (dörren alltså ) på fritids -förskolan 

---
Snart är det så här igen 


 Fotot är från måndag v18 
---
Någon ligger där borta ovh snarkar 


 Perfekt med lite reflex också 
---
Hittade ju denna i mobilen 


Jäklar vilket startfält vi måste ha haft vid påsk eller dvs långfredagen 

Nu ladda om inför helgen med massa adrenalin och massa andra saker 

--
Snapchat 



 Glasögon har man ju mest för 
att se bra ut , men även ansiktet ser trevligare ut 
Haha 


// ciao på er 




 


 

 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar