Om mig

Mitt foto
HĂ€rlig person"enl mig sjĂ€lv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är sĂ€kert inte lĂ€tt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid trĂ€ffar jag gĂ€rna mitt bonusbarnbarn Försöker sĂ„ gott det gĂ„r att finnas till för dom alla SĂ„ lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte sĂ„ mĂ„nga utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet Ă€ven ATT det SÄTTER OSS pĂ„ prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lĂ„gstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna hĂ€rliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjĂ€rtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och mĂ„nga andra

torsdag 18 juni 2015

DELAR av LIVET đŸ‘đŸ»


Jag börjar med lite gnĂ€ll 
Som övergĂ„r till mera trevligt ,,,, 
              JAG 
*tycker inte om svammel pĂ„ förarmötena 
*vart i regelboken stĂ„r det att man fĂ„r lĂ„sa in observatörerna ??? 
Ha ha 
* vad ska man lĂ€gga protest pĂ„ nĂ€r man ej fĂ„r svar pĂ„ varför flaggan kom 
Finns sĂ€kert mera  MEN NOG OM DET 

Husvagnen packades , mötte upp delar av sĂ€llskapet 

Denna körde före oss 


Hade fixat lite inför grillningen 
Men Maken tyckte vi skulle ha mera !!' 


Grabbarna var morgonPigga 
SĂ„ denna köpte "junior " 2av 

Vinst för Fillen 

SĂ„ hĂ€r invĂ€ntade Qpower in sitt 1:a heat 
Placering 2:a 

SĂ„ hĂ€r  sĂ„g det sedan ut efter ytterligare 1 vinst av Fillen 
Men för R gick det inte lika bra 
SĂ„ omg 3 stod dom över 

Denna passade utmĂ€rkt att dricka Ă€ven i husvagn 

Söndags frukost 
Efter lite fix 


Blev 2 vinster till dag 2 av Fillen 
Dvs 4 av 5 körda heat blev att 
A-finalen var klar 
Med 4 heatsegrar 


PĂ„ bilden dĂ€r man "skymtar " Fillen har jag lĂ„nat Makens "snabba glasögon " 

Finalen blev lite knölig kan Man sÀga

Men sĂ„ grymt stolt Mamma och glad över att jag var med sĂ„ 
Blev det en 6:e plats efter nĂ„got förvĂ„nande flagga 
Annars 4:a över mĂ„llinjen  


Annorlunda men snygg 

SĂ„ tack för helgen 6-7/6 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar