Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 1 juni 2015

GarageTid ,,,,

Klockan ställdes inte på alarm 
Blev låååångFrukost med övernattande gäst ha ha 

6st till frukost meelike ,maken stod vid spisen 

Tävling på schemat till helgen SvenskaFlaggans dag 

Massa styr & försök 
Men det löste sig 

Blev visst bygga om /egen tillverkning av 

Efter att jag åkt hemåt fick dom iaf tillfälle att testa bilen 

Dom lät väldigt nöjda ,,,

Söndagen blev även den utan alarmet ställt 

         &
Maken hittade visst lite färg till bakändan 

Till celican som faktiskt snart är körbar 

Bilen är ju även lite "hottad" inuti 

Dottern använder bilen till lite gympa också 

Ha ha 

Och så hann ju jag jobba lite på kommunala arbetet 
Här tog jag en promenad i fredags 

Jobbade även söndag 
Inget foto 

Plötsligt är vi vid måndag & vardagen  är här igen 
Ungdomarna i skolan och Maken jobbar 

Och jag sitter med javakoppen 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar