Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 10 augusti 2015

Ledig måndag


Enl kalendern är min semester slut !!!! 
Dvs 4 veckor uppdelat även iår 
Nästa år har jag nog 4 i rad 

      Jaja 
Är iaf ledig 3 dagar till 

Så efter lite styr som hör till så satte jag mig barbent i en stol på altanen 
Blaskade på mig lite svalt vatten från godingens pool 


Hunden hittade tidigt idag lite solstrålar också 
 Erkänner Nice tält 
Ha ha 
Där har maken & sonen ställt in lite från garaget 
Dvs det stället som ej använts sedan inflyttning 1999 


Nu är det iaf rivet 

Ha en bra måndag på er ni som ev hittar till mig 

//ciao på er  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar