Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 18 augusti 2015

Positiv inuti ,,,


Hur börjar man ,,, 
Minns knappt hur inläggen ska se ut 

Visst ja finns nog ingen mall 
          DETTA  ÄR MIN BLOGG 
jag kan ju skriva precis som jag vill ,men visst lite tanke bör väl finnas bakom 

Jag har börjat något inlägg ,för att sedan radera det 
 Orden hamnar inte rätt & budskapet vet jag ej 

Men tänkte bjuda på vad som gett mig värme inombords 


Detta foto hittade jag på fejjan ,, 
Blev så otroligt glad över det 
 
Tack K 

Dessa 2 foton ser ni kanske själva ❤️ 



Flera kommer här 

Ha ha ,dessa bröder 
Testar zooma med mobilerna 

Och även annat 

Så olika men lika iaf 

Vet ej " vem dom ser " 
Ha ha 


Bilderna här som sagt är jag ju glad någon " bjöd på ,då jag plötsligt MISSAT DETTA 
 

Lite nervösa är dessa 



Denna brud ingår ju också 





Detta gav mig också värme även om man självklart önskat 1placering till 

 Och HUNDEN 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar