Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 5 juni 2017

Semester och jag vet vem jag hade plockat bort

Klämdag i kalendern och semester var önskad pga intresset, men 2fredagar fick byta plats.
Tyvärr missade jag ju att ta bort idag FÖR det hade ju blivit OB - TILLÄGG hade ju känts helt Ok jaja inget att gnälla över nu,,

Och så var vi där igen pga intresset blev det snabbkoll då det var reserver på 1 lista 📃
Jag vet iaf hur jag hade tänkt
Trots att jag skjuter intresset framför mig så bryr jag mig

--
Blev en utflykt med sonen på biljakt, en lagom trevlig dag & även stressande då jag mötte flera människor som hade börjar räkna ner till V 28

Sjäkvklart fanns det saker jag funderade på förutom då nedräkning,,,

BJUDER PÅ NÅGON BILD
 Kvällspromenad
 No comments
 Ungdomar iväg på annat
Blev ett glas rött också

Imorgon är det röd dag i kalendern MEN finns något iaf på
 TO DO LISTAN,,

 Klagar inte över söndagens publikplats, dock försvann ytterligare ett gäng hundralappar
Då inte "vårt kuvert med namn drogs"

Längtar så oerhört mycket efter denna tjejen

Iofs så längtar jag väldigt mycket efter hela min familj,,,
Men nu är det som det är med allt 😊

Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar