Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 2 juni 2017

Alla andra har en känsla & tack för denna termin

Ska inte alls verka bitter, ligger faktiskt inte i min natur ÄVEN om jag använder uttrycket ofta


Hej & tack fiolens fritids för denna termin har varit underbart att träffa era barn o fsk - 2:an på fredagar
Jag förstår självklart känslan av ÄNTLIGEN fredag
Men i min värld just nu önskar jag söndag
Eller iaf hoppas Maken följer med hem nästa söndag eller mot förmodan är hemma tidigare
Återstår att se
Blir lika förvånad varje år när insikten kommer hur stor trädgården är
Men jag kan absolut knalla runt huller om buller eller kors & tvärs kanske det heter
När man slutar innan 15 så blir det lite omvänt med middag & kaffe
Men innan18 var även middagen avcheckad
--
När jag vinner på lotto blir det en ny iPhone men i väntan på det
Tog jag det säkra för det osäkra
Fodral och även skärmskydd beställdes
Då korten förstör skärmen,,,,
--
Annars rullar det ju på oavsett man hänger med eller inte
Och återigen är den ensammast Bitska Bisan bakom gardinen och tittar fram igen mellan varven

Men så kommer jag ju på att i kylen ligger ju vinet
Och 2 olika avsnitt finns på Netflix och väntar på mig
Och äggen är påfyllda om det nu skulle bli äggröra ikväll eller lördag!!!!

Men ha det så bra nu
Allt på fejjan är sant 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar