Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 5 januari 2019

Hittar ingen bra rubrik


Vi börjar väl med ett foto
Detta får ju visa vart vi är på gång oavsett vi är redo eller inte .

Ett nytt år  står framför oss . och visst önskar man  det ibland  är helt nytt BLAD alltså ett helt  tomt 


Bildresultat för tomt blad

Jag tänker faktiskt inte trötta ut er med att säga att i min kalender är det redan något inskrivet . Eller iaf i tanken finns det redan saker.

  • Bal
  • Student

Och på tisdag börjar en ny termin med dom härliga barnen. Och även en ny kollega ansluter till oss. 




Men vi kan väl avsluta 2018 lite  innan vi blickar fram ??


  





Det blev ju jul även iår med skinka och massa annan mat. Farmors kola blev det endast  2 omgågar utav 2018. Sista veckan i skolan var jag iväg 2 kvällar med jobbet. Den 1.a var ju tillsammans med övriga inom grundskolan. Och den 2:a blev det bada i tunnan och köra paketlek med mina årskurskollegor, ni ska bara veta hur många det var som ville ha 2 trisslotter .




Återstår om jag bjuder på en resumé utav året  vid senare inlägg 



// 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar