Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 3 november 2019

Är vi på sluttampen nu ,,& annat blandat


November står det i kalendern . Självklart har livet rullat på sedan jag var här och skrev ett inlägg.
Lyssnade på en podd där man pratade om stress och avslut på året.

Men allvarligt !!!!
Man kan väl inte börja stressa redan nu. Det är ju nästan 2 månader kvar DVS att FORTSÄTTA LEVA

Stressen säger jag Ju återigen skapar du själv,,,
Alltså det är ju dina egna krav på dig själv eller för all del er själva .

Jag har knappt börjar fundera på julen 2019
 VEM KOMMER , ELLER vart ska vi .
Och vilka bjuder ?
Det är iaf någon röd dag utan jobb ,,

Jaja
Åter till rubriken.

Är året på sluttampen och hur tänker vi på det.

Hur ska vi avsluta jämfört med tidigare år.
Eller är frågan HUR börjar vi 2020.

Återkommer

- - -
Nytt ämne

Denna jäkla helg , där alla lägger ut bilder med tända ljus på gravarna .

Nepp TYCKER FORTFARANDE inte det är fridfullt . Och nej jag har inte varit där . Men min fina mamma har varit hos min pappa och läget dit en krans och satt ditt en lykta . Sedan har fina sonen
Tänt marschaller .
- - -
Höstlov och lediga dagar blandat med jobb även iår .

- -  -

Något som är precis som vanligt . Är relationen till kaffet
Haha

//
Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar