Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 4 maj 2012

Inhandlat minnes pokaler o plåtar

Japp då har jag lyft rumpan ur soffan ???  !!!!
och beställt namnplåtar till minnes-pokaler / vandringspriser & även 2 ny priser  eller replika som det tydligen heter.
Denna blir replika till Vandringspriset för damerna samma som 2010, 2011 beställde 2 st dvs 2012, 2013 för jag hoppas "kanske " att vinnaren från 2010 eller 2011 gör bra ifrån sig ???
3 st inteckningar krävs ju för att ta hem priset  .
Det gamla priset gick ju faktiskt ut samma år som vår Älskade Kurt lämnade oss, kändes helt ok att det blev så.
Och jag vet att Pappa skulle blivit glad över personen som fick ta med sig priset hem.Menar absolut inte att han miss unnade någon  sitt pris.


Jag undrar ibland  om han funderade på vad som skulle hända efter han lämnade oss ? 


Det jag kan känna som väldigt synd  är att han aldrig hann uppleva sitt barnbarn med samma efternamn köra sin 1:a tävling. 
Och att i programmet stod Tävlingsgeneral , tyvärr inte hans namn då 


Trodde han att Jag skulle "kliva fram "
Herregud  det finns ju massa frågor vi aldrig kommer att få svar på .


Ni som läst tidigare får tycka jag tjatar men något jag är otroligt  glad över är att 


 Han var på den perfekta platsen 
när han lämnade livet , här nere hos oss .
Att det finns liv ovan där ?? japp det är jag helt säker på
och nu finns det 2 folkrace själar ovan där 
som absolut kollar över hur vi sköter oss 
och allt fortgår enl planerna 
v 28. & 29.
kommer alla glädjas & minnas 


Till den själen som tillhörde Motala hoppas jag vårt bidrag till


Min stora dag 


plusgiro 90 05 13-3
bangiro 900-51


värmer någon för en lång stund & låter familjerna vara hela lite till.


Tack för glädjen ni spred Kurt & Weine
ni är saknade

3 kommentarer:

  1. Fint pris. Ja utan tvekan kommer det köras tävling ovan där.

    Frågorna är massor o klart msn funderar ibland.

    SvaraRadera
  2. Fina priser. Menade du att 2 motor fantastiska människor är ovan där ? Då tror jag det inte är många lugna stunder

    SvaraRadera
  3. Ja det är 2 änglar med motorer o inte vingar där uppe

    SvaraRadera