Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 12 maj 2012

Min pappa är bättre än din

Då jag har sådant arbete som innefattar "rast i schemat " för boende / brukare. Så är ju tv som rast.

Såg då några minuter  på ,minns inte kanalen !?
Men då skulle pappor tävla tillsammans med sina barn mot andra pappor/barn.

Vet inte om det var så värst bra för alla pappor som förlorde fick dåligt samvete mot egna barnet & barnet i sin tur tvingades ju typ i tv säga att pappa jobbade bra , då med tårarna hängande i ögonfransarna o tupp i halsen !!!  ??

Jag kanske missuppfattat ? Såg endast kortare sekvens.

Trots detta så är jag helt säker på att maken hade sluppit detta då Freddy var för feg i yngre dagar.
Felix skulle valt garagetid  med pappa.

Själv hade jag kunnat delta om det bara varit " lek " och ingen allmänbildning ( frågor) ha ha.

Som tur var /är så kan man styra lite vilket ,vilken kanal dom tittar på.

Återstår till kvällen

Hockey. Eller. Speedway

Eller annat dravel

Hörs säkert av innan midnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar