Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 maj 2014

Försökte få tiden att gå


Ni Som hoppat in hos mig tidigare vet ju att egentid för mig själv inte uppskattas ,,,

Maken är  / var iväg  med sitt jobb och våra fina grabbar svettades i garaget med bilen 

Dottern var med kompis , men ville sedan åka mot sjön så jag tog med en filt , en bok och satte mig för att läsa en stund men tröttnade snart 



Och visst fanns det även människor att kolla- lyssna på 

HERREGUD 
Vad är det med dagens föräldrar 

Eller tog JAG DÅLIGT HAND OM mina ljuveler i småbarnsåldern 

Kroppen måste vänja sig vid vattnet SÅ NÄSTA ggn kan vi vara i några minuter längre ?? Och blöta hela kroppen 

Ha ha 

Sedan fanns det ju folk i ena enden  på stranden & deras ljuvliga var på andra sidan av stranden 
       &
Nu vet alla att det lnte blir något ,,,, ha ha 

Dvd innan god natt 

Jag minns inte riktigt vad jag hotade med 
Men vet iaf  att inte hela stranden hörde 

Iofs hade jag ju ,,!! 
Under armen när vi lämnade 
Ha ha 

Men men tillbaka till rubrik 

Jag fick kvalitets tid med dottern även att hon badade med kompis & även en skymt av sonen som skulle ta sig ett svalkande dopp 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar