Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 29 maj 2014

Mitt jobb

Japp just precis 
DET JAG GNÄLLER OM 

Eller det är ju schemat jag gnäller om 
      INTE JOBBET 

För ska jag vara ärlig SÅ VEMGNÄLLER 

        Promenad i skogen 


        Fika vid sjön 


Snurra på Kalle kula 



Nu ska jag snart ha semester 
       & självklart 
Är den efterlängtad 

Men inser att dom fria tankarna & rensa huvudet 

Kommer inte vara lika lätt , men jag ska ta mig tid 

Dock lnte i denna miljö som bilderna visar här 

Vissa av er som hoppar in här kan jag   hälsa  
         Till 

Att jag har lnget emot att blanda tankarna med grus, damm & avgaser (lite adrenalin ) 

#folkrace 
#vimmerbyms
#semesterracet


        Iofs min 1:a helg på semestern 

Så ska jag med NYA fjärilar i magen 
Åka till ny klubb och jobba 

Och sedan checkar vi nog in på 
Camp ala' Gnagaredalen 

Nu hamnade vi utanför ämnet !!!

Tillbaka till rubriken 

Solen lyser & fåglarna kvittrar 

Och kaffet blir påfyllt 
 Någonstans i skogen 






 

2 kommentarer:

  1. Är ny här vad jobbar du med eftersom ni är ute så mycket , vad jag förstår har du eller familjen ett intresse som ger er mycket tid tillsammans och resor

    SvaraRadera
  2. Petra
    jag jobbar med 1 person på daglig verksamhet så jag styr dagen nästan som jag vill utefter dagen , humöret och vädret

    SvaraRadera