Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 20 juli 2011

Hann inte / orkade inte

Jag är stolt över att jag inte bröt ihop under sången som Marlene framförde, jag vet ju hur den går som tur är (National)  jag stod i 3 dgr o lyssnade men blicken var helt borta den var fylld av tårar.


 Jag ville inte stå tillsammans med min familj på tisdagen utan barnen  fick stå med Uffe , jag vet att Nellie tittade på mig flera ggr .


Jag var på väg vid 05,30 till graven på tisdagen men  blev sittande i bilen ,jag startade den inte ens 
förlåt pappa ,jag ville så gärna vara hos dig en stund 


Tanken fanns varje dag att jag skulle lämna Gnagaredalen , men jag vet att du känner mina känslor för detta.


Denna vecka som varit har trafiken krävt att vi måste passera ditt hus ,annars åker jag ju ofta in till området från andra hållet.


Det som värmer mig är jag vet att  1 av dina  nära vänner var hos dig en stund  .


Du kommer alltid ha plats i mångas hjärta. 

4 kommentarer:

  1. Jag tror nog att pappa kände dina känslor ändå.
    Du är otroligt stark i dessa stunder ,glöm inte det

    SvaraRadera
  2. Låter ändå skönt att du inte tvingade dig själv. Håller med om att du är otroligt stark.

    SvaraRadera
  3. Kram från mig / Camilla S

    SvaraRadera