Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 22 juli 2011

Japp so happy är jag

Inte över att vara hemifrån 24 timmar (i sträck)  , som jobbet kräver av mig i helgen + lite timmar till,   utan över att snart få ha 

  • Semester (utan Uffe)
  • Fotboll på schemat
  • Snart folkrace igen *2
  • Felix hemma från Gotland
  • Stunder till att studera.
Hoppas solen kommer snart 

Men redan nu så har jag inget större att klaga över , känner mig älskad & blev bjuden på god middag utav maken på restaurang .

Har även på initiativ av Uffe lämnat in hans ring på lagning ,som läkaren klippte isär när den tyvärr  fastnat i såret av någon liten svetsloppa  & börjar vara ordentligt 
han vill visst vara synligt gift.

// Trevlig dag på er 

1 kommentar:

  1. Låter underbart förutom jobbet !!
    Självklart vill han visa sig gift ha
    Ladda rösten nu inför fotbollen

    SvaraRadera