Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 1 juli 2011

Ensam i Vanen

jahop regnet smattrar på taket ganska sövande skulle jag kunna tro att det blir om det fortsätter.
Vi lämnade Hultsfred kl 11,30 för färd mot Växjö och helgens fotboll. Grabbarna började så där men ganska snabbt blev det 5 mål innan halvlek till dom. Matchen slutade vinst 7-2. Tillbaka och ladda inför match igen där det också blev vinst med 10-0 . Felix gjorde mål jippie .

Blev lite lugnt efter match. Imorgon är det 2 matcher med start 10;10 & sedan lite väntan till 17,45 ser ju ut som dom tar gruppsegern .

Nu är det ganska mörkt o tyst "förutom" regnet runt mig så det blir försöka sova här i Vanen helt själv visst Kommer jag sakna Uffe så vem vet hur länge jag stannar kvar ??? !!! Jo då jag är helt inne på att vi behöver denna tid just nu. Tur det finns telefon.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar