Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 31 maj 2015

Det är VÄL BARA ATT LÄMNA


Nu är hon HÄR IGEN 
BITSKA BISAN STÖR SIG PÅ FEJJAN & folket 

Klart man är medlem i vissa grupper man inte följer så himla hårt ,,, 

Pratar bara  för eget bruk 

Men har nu sett massa inlägg OLIKA GRUPPER 

    NU LÄMNAR JAG DENNA GRUPP 

så då känner jag bara 
HEJDÅ. DÅRÅ 

Ska jag lämna oavsett anledning 

Så klickar jag BARA 
GÅ UR GRUPP 

TROR NOG IOFS 
Att vissa av dessa som skriver 
Lämnar nu 

Vill att "vi andra"ska skriva varför dådå

Eller vill ha bekräftelse 
Hallå vi ser dig 

Och dessa personer som typ skriver 1dygn  efter  
Lycka till ,,, 
Varför så 
Personen ser väl inte det då dom lämnar 

Jaja 
Detta är en energi tjuv 
Ha ha 
Men även lite "lektyr "till kaffet 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar