Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 oktober 2015

Det blev en Utflykt


Dagen skifftade i planeringen ,,,, 

Skulle haft samtal med chefen 
Tur det flyttades för jag har ju knappt förberett mig 

Vad tycker jag om kommunen ,, 
Nja återstår att se  (höra)

Kan jag själv påverka mitt arbete 

Absolut kan jag det , vill jag ha 3 peppisar så lägger jag fram det 

Vill jag fika ute gör jag det 


Gör jag ett bra jobb 
         JAPP DET GÖR JAG 

Ha ha 

Nu var det ju inte mötet med chefen inlägget skulle innehålla 

 Utan en liten sväng "utflykt " 

Resemålet blev Oskarshamn & visst blev jag förvånad över det fanns både h&m , Lindex Och  Kappahl


Fick förfrågan innan "besöket " som var anledningen till resan 

Vid lunchen på MC DONALDS 
Där jag plötsligt tuggade i mig både hamburgarebröd   Och panerade mozzarellastick

Så idag på morgonen 
Var jag eller iaf kände mig svullen som en Gris 


 
Vad kul Ska ni på shopping turné !! 

Nepp jag är inte riktigt typen shopping 

Iofs går jag gärna igen Rusta, Karlssons , dollar store ,,, 


Dottern Behövde   En jacka 
Iofs trodde jag inte det skulle passa henne !!!!! 

Så fel jag hade 


Denna följde med hem & givetvis massa annat som jag knappt vet namnet /namnen på 

Så är det ju för "sådan " som mig 
Som inte bryr mig om hur jag ser ut 

* Använder fel mascara 
* Nopprar inte ögonbryna 
* MEN ÄR GANSKA SNYGG ibland trots att jag är rynkig 

Och då handlar stövlar på second hand som plötsligt redan vid 3 tillfällen varit borta från hallen 
Jaja 

Maken fick tjocka strumpor (inköpta på Ica maxi ) också så ev kan han ge 1par till sonen . 
Om jag köpte något till mig själv !??? 

Visst ja  jag kollade lite kläder till fina godingen som snart fyller år 

     Men visst handlade jag åt mig själv 
Japp 
en påse med halstabletter 
Eller vad vi ska kalla dom 

Måste varit liten påse för när Fillen fått 2 bitar i garaget  när vi kommit hem var påsen slut 
Bilden  Är iofs från i tisdags , det fixades med en Ganska trasigfront

 
Igår var det annat fix inför denna helgens tävling 

Som kanske blir sonens sista som junior 
Där han åker gratis då han 2014 körde till sig en 3:e plats i cupen 

Eller hur vi ska kalla det ,,, 

OJDÅ SÅ LÄTT 
Ämnet hoppar ifrån rubriken !!!! 

Ha ha 

Jaja resumén från utflykten 

En bra dag med dotter & min mamma 

Om vi ska kalla det "egentid " 
Fri tolkning 

//ciao på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar