Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 18 oktober 2015

Samvete , oro & ett leende

Snabbinloggning  ha ha 

Gårdagen bjöd på blandat 

Fillen tar detta heat & visar att han kunde ratta BMW 

Sedan ville växlarna lnte som han ville 
Så utan att vara på startplattan fick han med sig 6:e priset /pokalen  från B-finalen hem 

Tyvärr blev det en tokig start i mix klassen i 1utav heaten 
Hittade dessa bilder på "fejjan"  
Den gula är på rätt väg 

Emelie  gick ur bilen själv & svarade JODÅ det gick bra , jag slog i huvudet lite bara 

Men fick  sedan mera ont i nacke /rygg 
Så sjukvårdaren uppsöktes igen & annan ambulans tillkallades 

Så blev en transport mot akuten för henne 
Där övernattningen var ett FAKTUM 

Lite klump i magen får man ju faktiskt 

Och då jag var publik / mamma igår 
Så kan man reagera annorlunda

Eller man gör iaf det 

Bilen fick iaf "bara " lite oljetråg skador och lite annat & bakrutan gav upp 

Tyvärr visade jag mig kanske lnte som "förenings människa " då jag sa nej vid förfrågan om hjälpa till 

Men så blev det iaf , men visst kändes det fel ,,, & lite dåligt samvete 

Efter prisutdelning och annat som tillhör tävlingen /tävlingarna . Och akut samtal så åkte iaf till lasarettet och lyssnade på läkare 
Och lämnade kvar E där 

Efter besök i akutrummet 

Så hamnade vi vid middagen 



 Planen var kinamat 
Men huvudsaken var väl iofs att ingen skulle behöva laga mat & det slapp vi ju iaf 

Lite möra i kroppen , jag med min onda rygg 
Typ det onda som då för ca 12-15 år sedan fick mig till kiropraktorn och lite snett bäcken . Visste ej on jag skulle fixa en dag ute , så ibland var jag sittande vid publikplats och andra tillfällen stående   & inte blev det bättre AV mitt lilla småspring efter  plast till rutan om nu Felix kunnat köra sin final & sedan mot ambulansen när insikten kom varför den var där 

Så blev det hyfsad tidig godnatt , efter halv slumrande i soffan 
Ha ha 

      & 
Söndagen var här 
#jobb#jobbet#berguven 
09:00-20:30 

 

Jaja 
Blev bara detta för nu är lunchen slut 

//ciao på er 

1 kommentar:

  1. oj så det blev hoppas din kompis inte fick stanna kvar länge på sjukhuset

    SvaraRadera