Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 september 2016

Resumé av lite Folkrace


Kanske dax att slänga in ett inlägg utav det som fyllde större delen av semester veckorna 
Även andra dagar under övriga året 

Bilarna kanske kommer dubbla & säkert huller om buller 


Fillen hämtat en moppe till kompis & provkörde lite 

Maken fixat gräs på rulle till 2015 års
2:a placeringar i A-finalen 

En bild på när jag tog några minuter ledigt under en av tävlingsdagarna och träffade Älskade godingen 

Någon kväll tog jag ett glas röttvin i husvagnen 

Storebror säger grattis till lillebror efter snygg körning 





Bilden under här är mina fina grabbar 
som har fix med äldsta sonens bil 


Här bakar Emelie bullar till oss som jobbade v27 

Lite matlagning 

Prioriterade även en bilsväng med dottern 

Redo ,,,, med tröja och funktionärskort 




 OMRÅDET ÖPPNAR FÖR ALLA 


Inför grillfesten finns det att fixa med på torsdagen 

Här är det klart att Fillen gått vidare till lördagen 


Här inväntar vi nationalsång på lördagen 

Starten gått i grabbarnas första heat LÖRDAGEN 
 DÅ SOM KÖRDE TILLSAMMANS
ELLER mot varandra 


STACKARS PAPPAN /maken 

Freddy med efternamnet i fronten med lillebror på insidan utav sig (gula fronten ) 


Så nervös 



Har flera bilder 
Och tankar & funderingar ,,, 

//

1 kommentar:

  1. Hur gick matchen mellan din barn då Vad funderar du på som du inte skriver om då
    Ja jag är nyfiken av mig . Tycker du verkar lite sisådär i dina inlägg senaste tiden
    Men vem kan ligga på topp hela tiden

    SvaraRadera