Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 september 2016

Vart ska man börja & Ovan molnen fylls det på


Trots att vissa saker är väntade så känns  det fortfarande konstigt 

När man får information att en människa somnat in och lämnat livet här på jorden 

Så då var vi där med begravningen 
 Nej jag har idag beslutat mig för att inte gå . Det knyter sig så inom mig och tårarna bränner 

Klart jag önskar annorlunda ibland 

Vila i frid 
Och jag är fullt medveten att du säkert kommer berätta att Vimmerby MS var medarrangör för Rallyt ,,, 

--- 

Tisdag i kalendern V 38 
Får faktiskt erkänna att tiden går alldeles för fort 

Jag vet ibland inte hur jag ska försöka förklara olika känslor 
Tänker inte hänga ut varken mig själv eller annan 

Denna kanske redan finns på bloggen ??
So what ,,, 


Och att kroppen på något sätt visar att hallå där 
Du är på väg ifrån dig själv 
Denna Finns säkert också eller så är det på instageam ? 
(Senil light ) 
Eller dålig fantasi 

Jaja 
Jag bjuder väl på det 


---
 Vi har fått säga Hejdå till våran bil 
Skadorna på front , huv & ruta 
var enl försäkringsbolaget större än vad dom ville göra iordning ,,, 


----
Jag vet att folk omkring oss säger att  dottern påminner om mig väldigt mycket 
Även jag ser det väl också 

Som typ den där drycken för en guldpeng ,,,, 

---
Annars rullar väl livet på 

Jobb 
Skola 
schema till V 1 2017

Planering för praktik platser 

---
För att ni inte ska tro jag tappat mig själv för mycket ,,, 
Så Vid något tillfälle undrade jag igen över klädval 
Nej tyckte inte 
DEN SVARTA MED snörning var så snygg 


Kanske inte han heller ? 
Eller iofs vet jag ju vad han lyssnade på 
Talang USA 

--
Tittar man Noga ser man att det är en målad "Hyxa " som Gudsonen säger det heter ,,, 

---
Hunden har koll på nya grannarna 
Hoppas han faktiskt inser dom ska bo där 
Utan att han försöker se uppstoppad ut där i fönstret eller försöker skrämma dom ,,,

--
Avslutar väl med denna 
Då sommaren faktiskt fortfarande är lite närvarande & känslan -hälsan går hand i hand 

Eller gör den det 

// Ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar