Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 september 2016

När det roliga blir jobbigt & Dessa tester


Börjar att bjuda på en selfie som är 100% jag just nu & så får det vara 
Eller 
Nog om det ,,, 

Denna texten borde vara tvärtom 

Eller ? 
Då detta ju är min mamma borde jag väl se ut som henne 

Iofs ser jag väl drag från henne 
Men tycker jag är mer lik min pappa 

---
Snart är det dax att ladda upp sig inför hemmatävling med kollegan 

Känslan -glädjen blir dock lite avslagen med vissa beslut som ska tas eller är tagna 

Sortera/gallra bort en del 

--
Så här såg mitt sällskap ut fredag 23/9 

Återigen skitbil ELLER FÖRGASARE !!!! 
Mammahjärtat blir så "ledset "

När bilen sticker iväg & är 1-2 till kurvan för att sedan 
Låta som sista andetaget är nära 

Annars gillade jag helgen på många sätt 

---

OCH ÄNTLIGEN ETT BRA TEST 

//
Ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar