Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 30 maj 2017

Pratat i både in & utandning & lite annat


Nepp är inte Makens uttalande om mig 


En ”walk & talk” på arbetstid beordrat av rektorerna 
Bildresultat för walk       walk

Bildresultat för talktalk 



Fokus för promenaden är trivsel och arbetsmiljö.


Alla måste komma tillbaka, men alla måste inte prata  ??????

måste bara 
fundera över vad folk ev tänkte när dom såg mig 
Bildresultat för springande tax
snacka om vad min ben fick jobba 4 tjejer och 25 minuters snabb promenad

jodå jag fick fram något i stora gruppen , sedan om det hade relevans till just det vi  skulle prata om är egen tolkning eller så svarade jag ju på att klart man skulle kunna umgås med sitt arbetslag eller då arbetsgrupp 

det lät faktiskt väldigt trevligt ,,,,
på mitt gamla jobb LÅTER JÄTTEKONSTIGT ATT SÄGA SÅ 
envisades dom ju att ha fest i majMånad och dom sista åren har jag inte haft tid att medverka på fest den månaden DÅ DOM INTE HADE DEN PÅ SÖNDAGAR !!!!!!!!!!!!

NEPP ÄR  INTE ALLS BITTER
 

Mitt nuvarande jobb och dess rektorer har beslutat om gemensam / obligatorisk fest innan alla slutar & sedan var det  visst någon frivillig också !! ??

Kul att hitta massa gamla bilder eller videos !! herregud vad dottern kommer bli sur på mig 
Nepp jag har inte lärt mig göra snygg mun på dessa år sedan fotot togs !!!

Men jag kan absolut sakna smalare ansiktet ,,,,


Bildresultat för beatrice Ågren

------
Nytt objekt på netflix
Bildresultat för you me her

japp netflix är min nya bästa vän ,,,,

Den ställer inga konstiga frågor , låter mig somna ifrån precis hur som helst och säger inte mycket  då vinglaset är där på kvällen ( oavsett söndag eller tisdag )

Bildresultat för tisdag groda

Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar