Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 25 november 2011

Jag längtar efter bebis

Tänk om tiden kunde gå lite fortare , men till vad ?? har inte alls susning till vad ha ha .Jo det har jag nog utan att behöva fundera så länge .Vill ju träffa Sixten o hans familj ,vill ju även  gärna få besked om när lilla Tulia kommer igen till oss, eller om det snart är våran tur att bli bjudna till dom ?
Ibland känner jag mig manisk efter dessa bebisar  måste nog vara 40 -års krisen som slår till i förväg ???? eller ???
Jag ska iaf snart kolla av läget på dom små bebisarna som nyss kommit.

Fick ju även besked igår att nästa bebis snart gör entre om den nu inte redan kommit till världen , kusin L till barnen åkte till förlossningen igår ??????
3 bebisar sedan 23/10 inom släkten , jag får nog snart sluta jobba för att hinna med alla ha ha 


//Ha en bra morgon

1 kommentar: