Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 februari 2015

En helg har passerat !!!!


Jag vet att jag varit lite sämre att köra  uppdatering här
Men men Jag har ju ett liv som  kanske just nu syns mer på instagram ,,,

Denna bild är från prisutdelningen Smålands BF Folkrace Junior   i Vrigstad .Sonen blir intervjuad om sin 3:e plats ,,
Bredvid står ju kompisen klingstedt som ju var  konkurrent och dessa följde varandra under 2014 

Här tog jag lite häng i poolen VARFÖR JAG ÄR ENSAM ,,,,, 
HA HA det var jag faktiskt inte utan grabbarna hade simmat ur bild & maken är det som tar bilden . Just nu funderar jag / vi lite på varför har vi inte poolat vid tidigare tillfällen . Men om 1 månad kanske det blir igen 

grabbarna hade även poolhäng när jag var på möte 

prisbordet 

Makens & mitt rum 
Och då Man bor på värdshus så ska ju frukosten avnjutas i lugn & ro . Runt 08:15 var vi samlade tillsammans med våra grabbar och även  Vimmerby MS juniortjej och "målsman" 

Mer om Helge  kanske kommer med just det som dessa bilder tillhör , Folkrace och det som snurrar omkring området .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar