Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 27 februari 2015

VIPS VAD SNABBT DEN BLEV FULLTECKNAD (iaf 1 vecka)


 Då var / är det snart dax att fylla på kalendern med andra saker än jobbartider ,,,
Image result for tummen upp

Iofs allt är ju inte kul  vissa saker hade jag gärna sluppit. Men så är livet för de flesta även om det ibland känns som det bara berör / drabbar oss

Detta med tiden är nog något man kan ha så olika tolkningar på och då ju även prioritering .Jag tänker inte klaga på andra , det passar nog just deras gång här i livet

Jag är nog ,,,  ,,,   ,,, ?????? VISSA kan nog säga impulsiv .Och  det får dom säga 
ha ha 
jag har iaf svårt att skjuta upp saker  

Hur vi då känner när kalendern är ifylld VARJE DAG I VECKAN 

Det jag känner är väl att man kan hoppas att  iaf 50% har du själv valt ska stå där 
eller 40% då ??  !!!!!

Image result for citat har jag mer tid imorgon än idag

Nepp jag förespråkar ej motion med DENNA BILDEN ,, 
FRI TOLKNING 

Mer tänkvärt
Image result for citat skjuta upp tiden


Tillbaka till rubriken lite nu då

Verkar bli 1 vecka med så otroligt blandat inslag , så hoppas det ej blir någon mer sådan under 2015

självklart är jag medveten om att andra veckor kommer bjuda upp till  DANS 
HA HA 

----  ----   ------

Jahop fredag i kalendern & det står arbetstid fredag , lördag och söndag 


Image result for vill inte jobba


Japp denna stämmer också 

herregud VEM HAR GJORT DETTA SCHEMA 

// CIAO PÅ ER 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar