Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 februari 2015

Tack för den dagen/ dagarna , då kan jag kanske jobba 1 enkel PASS !!!!!!!!!!!!!!


Jag är inte bitter , ÄR IOFS INTE HIMLA GLAD HELLER 

Image result for fundersam
men vet ej hur många turer vi haft gällande detta 

ska , ska INTE  , VILL och VILL inte , är jag tvingad ????

phu vad det frestat på OSS allihopa 

Så nu när jag sitter med mitt schema kan jag ju fördela mina timmar annorlunda , sedan återstår ju att se hur mina övriga 18 kollegor önskar 

Image result for timecare
PÅ något sätt känns vissa månader lite korta enl mig

är inte bitter , känslan är lite diffus 

Men Dottern ska inte åka till   Berlin ELLER konfirmera   sig har VI BESLUTAT  NU

OCH DET gjorde iaf att mitt schema blev något lättare att önska 

//

2 kommentarer:

  1. Hej hur menar du att ni har beslutat det och har eran dotter fått vara delaktig.Det är ett beslut som ligger enbart på föräldrarna i uppfostran och lärdomen av livet

    SvaraRadera
  2. Det är alltid svårt att veta om man ska vara glad eller ej över vissa beslut men det som är positivt kan ju vara precis som du skriver att ditt schema blir lättare.Fast det hade ju varit roligt att se Berlin

    SvaraRadera