Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 5 februari 2015

Pingst konfirmation, skolavslutningen

Hur vill man man jobba ??!!!!

Eller hur mycket måste man jobba

När måste man VARA LEDIG

Jag har ganska så mycket principer eller åsikter om det
Tänker iofs  inte klaga på någon annan
Dom  sköter sitt liv så sköter jag vårat

Japp  det är jag som mest sköter om oss #alafamilya #karlsson

Klart att det blir några missar ibland
Men vad ska jag säga om det
     Om ni hade lyssnat på mig

Ha ha
Skojar lite faktiskt

Min familj är precis som övriga
Med mer eller mindre kaos

Det är bara mitt kontrollbehov
Som får en känga ibland

Jaja  nu gäller det alltså att veta vilken dag som gäller för skolavslutningen
Kan inte tänka mig det är samma för våra  båda fina ungdomar

Och tittar jag annan kolumn i kalendern

är det nog tur jag har sparad semester


Det finns iaf en liten  planering 


Och med min nya,  ha ha GAMLA kompis  javaKoppen 
Så tar vi oss nog igenom Maj& juni 
Också 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar