Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 september 2015

Inte roligt längre & MIX MEGAPOL / tjejresa



Det blir ju inte alltid som planerat eller som det varit innan 
Betyder inte heller  
Att det inte blev bra ,,, 

Gillar denna bilden 
HA HA 

Önskan eller hur man nu ska kalla det 
Upplevs på olika sätt av oss alla 

Återigen finns inte alls den tiden för att jag ska vara nöjd 
Utan lite bitter är jag nog inombords 

Och att jag innan vid tillfälle lagt ut någon bild 
"Lev det livet du önskar Typ" 
  Det gör man ju inte alls varje dag 

Just nu önskar jag  faktiskt att chefen 
Skulle använda knappen 
Mixa schema 

För just nu orkar jag inte detta 

Även att SKOGSPROMENADEN 
VAR SÅ SKÖN 
koppen är påfylld , det är lugnt  & ljusen ger trevligt sken 

IOFS räcker min sparade semester till  hela denna period ,,,

Detta längtar jag också efter 

Hm , säkert i-landsproblem för någon eller några 

För att visa att jag inte helt 
Tappat greppet om livet & världen 

Bjuder jag på denna 

Jag satt bak i bilen med min mugg jag fick av Maken och färden gick mot folkrace tävling ,,,,  

Men vilket Jävla VÄDER 



Nu över till Gry 

Dubai är målet 
 
Så 1: frågan  Hur länge är man tjej ? 
enl kommentar ifrån taggat namn så iaf över 50 år då det vore trevligt att skicka iväg  DEN vännen som just 50-års present 

Fråga 2 
 Kan jag fråga chefen om jag får lyssna på radio OCH ANVÄNDA FEJJAN PÅ jobbet dvs lilla mobilen 
 för jag kan tänka mig det är som tidigare 
Man ska ringa in vid sitt namn 
Ha ha 

Fråga 3 
I vilken bok  Ska jag slå upp  beskrivning på "härlig tjej " 

Så jag vet hur långt bort chansen är 
Att någon skulle nominera mig ,,,?  

Finns säkert 
Fundering på Fråga 4 
Typ 
Får man ringa hem hur många ggr per dygn man vill 

Ha ha 

Skojar självklart lite med mina frågor 

Men grunden är ju faktiskt 

Skulle jag åka om jag fick möjligheten 

????? 




1 kommentar:

  1. Det är klart att du skulle åka om chansen kommer

    SvaraRadera