Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 14 september 2015

MEN TACK FÖR DEN PASSNINGEN & vilket sätt


Nästan så jag ångrar att inte dottern lärt mig klart att " bitchblicka " någon

Ha ha , Nejdå det passar inte en dam i 40-års åldern ,,,,

I hemlighet skulle jag kunna göra så här


ha ha nepp 
bjuder inte på bilden som fanns inuti mig .


Vet inte om ordet är besviken eller annat typ som  ,,,, 
Image result for förvånad
tjock disktrasa / svamp
eller fri tolkning på bilden

Varför är jag förvånad det undrar jag också . Men men ibland förstår jag inte vissa saker eller personer.

Anser man sig bättre än andra 

Och på något sätt vet jag knappt vad jag ska känna , förutom att jag måste bli mer som denna kärring
Image result for sur kärring

JOdå damen på bilden är något äldre än mig , men ganska häftig iaf

iofs har jag inget behov av att vara häftig ,,,

Jaja jag är ju inte jättekänd att vara negativ eller långtjurig ,  eller det är ju ingen som sagt det till mig 

så min tro på mig själv kör jag med då 
Image result for jag är bra

Så  nu släpper vi det & lägger fokus på annat som är trevligare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar