Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 september 2015

Lite EGO

Behöver lite pepp för mig själv 

Så JAG GJORDE EN LITEN 
      EGO BOOOOOOOOST 


Ha ha 

Och så har jag hört att man ser längre ut i HÖGA klackar 

Så det ska jag ha vid nästa foto 

Så med facit i handen och utan måttband 

Kan jag ej svara ,vad som försvunnit 

Nej detta är inte jag på bilden 

     Utan här är min egna lilla "puff" för mig själv 
Även om dom 2sista är väldigt lika !!!!!!!!



Men det är väl bara att försöka IGEN för egna känslan att jag mår lite bättre utan vissa saker 

#lite
#liberallchf

Och får väl Rycka upp mig och bli den person som det ju står i makens mobil när jag ringer 

        THE BITCH  ,,,,, 

Till min hjälp kan jag ju  

Ta denna 

Skojar lite 


På sin blogg 
Står det 

Fuck you RIGHT back 

Är inte hon  omtalad 
Som bitch 

så får jag väl
Lösa det på egen hand 
Ha ha 

//

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar