Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 september 2015

Vara full & tom ,,,


Livet JA DET bjuder upp på massa saker oavsett man vill eller lnte 

Och ibland kör det med oss  dubbelt 

Och enl kalendern är det viss massa olika dagar just nu 

Typ 
Kaffets dag 
Japp så denna slängde jag ut på instagram igår kanske fejjan fick den också ?? !!! 

Just nu är det MYCKET !!'!' 
 
Iofs trivs jag ju när saker rullar på 
DOCK känns det som MASSA gråa små strån vill göra mig illa ? 

Eller som jag också skrev på insta 

Herregud jag hänger ju med i 
3 dimensionellt 

Detta ska åtgärdas även om jag fått förslag både tidigare & nu 
Att låt det vara 

Nepp vill inte ha 3 färgat hår 
Sedan vilken kulör resultatet blir i 
får vi se 

Ha ha 

Nu till något som kanske ej blir rätt ,,, 
 Men jag funderar ibland på hur samma sak kan göra dig på 2 olika sätt 

Och ÄVEN hur du /eller ni ? 
Ser på den egna inblandningen 

Ingen hemlighet att i min familj har vi ett intresse som vi fyller våra helger med 

Just detta att många är en del i dagens / helgens organisation 

Och hur ser vi på det ??? 

Det är så lätt att slänga ur sig /dig 
 Att nu blev det fel siffra eller varv 

Eller kolla där NU gjorde dom samma misstag som förra gången !!!! 

Men du som funktionär är ju faktiskt en del av dagens organisation 

Jag är väldigt glad "oftast" att få uppleva hur olika det kan vara 

Människor är olika i sina förväntningar 

Jag önskar att många kunde ta till sig mera saker 

Och det är ok att lyssna på en helt vanlig mekaniker  

Som tycker att idag har det varit en bra dag & så trevlig  stämning i depån 

Nästa helg eller förra  förra helgen  eller månaden hade /har inte riktigt samma känsla över sig 

Just nu snurrar tankarna ang 2016  

Men iår minns jag med glädje 

På väg Mot Jönköping 
Ny campingplats  i Vimmerby 


Sonens 2:a defilering 
DepåHäng i Brusemåla på fredagen 


Falköping &  vinst för Felix 


Kalmar i Augusti

1:a på plats i Nässjö 






Vetlanda 

 5 av 10 st juniorer Vimmerby MS 
Blev lnte denna bilden i programmet 

 1av Felix heatsegrar Nyköping 

Chefen för Q-power 


 Freddy 

Har säkert glömt något foto /minne 

Tack för dom fina blommorna på huvudposteringen 

Även detta ger mig dubbla känslor 


Så min fundering på rubriken 
Både full & tom 

Att något kan  "fylla" dig på 2 helt olika sätt 

Jaja 
Nu är det dax att göra lite annat 

//Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar