Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 8 oktober 2016

Ösa ur sig ? Eller bara låta det bli & annat


Vi är väl alla olika på många saker här i livet oavsett det gäller jobb , fritid eller arbete och familjesidan 

En del av oss talar om i olika omgångar att nu är det så här eller så här kommer det att bli ,,

Eller plötsligt försvann 3 medarbetare efter sommaren 

Livet får man kämpa sig igenom med små saker & ibland lite större 

MEN MEN hur vi funderar & tänker är olika 


---

Bilden är från 29/9 då det var sista dagen att "önska " V 52 

Och nu 1 vecka senare har jag 2 -3 dagar på mig att diffa 
Hm blir säkert bra 

----
(Foto från förra veckan ) 
Med dubbelhaka , gråa hårstrån , och typ lite så här 

Snart är det lugnt igen ,,, 
Och då vi hoppas november bjuder på det vi önskar 

Även om det är spännande att även åka iväg med jobbet 2 dagar 

Så är det ju annat som jag ser fram 
emot ,, 

---
Känslan av att visa andra att det finns en sida hos någon som inte många inte tror 

Den är underbar 

MEN DEN bjuder jag på i annat inlägg 



//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar