Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 30 mars 2019

Hm vad hände året 2012 , Vad betyder det . Är livet på nedgång,,, nu då



 Och nu blir DÅ detta inlägg nr 3 Mars 2019.

Har jag tröttnat på att tjata om mig själv och valen jag gjort . Eller behöver jag inte mer bekräftelse ????

Jag gillar ju fortfarande rött vin och kaffe .
Bildresultat för rött vin        Bildresultat för dricker lite kaffe
 Har ett litet intresse som tar lite tid. Gäller bara att prioritera rätt. 

ELLER VÄNDA UT OCH IN PÅ SIG SJÄLV.

Tyvärr kunde vi inte klona oss iår heller . Hade varit roligt att vidga sin vyer lite till, men men jag hälsade iaf TÄNK GÄRNA PÅ OSS annat tillfälle .

Åter till verkligheten. Jag har rensat säkert 30-35 st inlägg som låg opublicerade. Dessa kändes inte särskilt relevanta just nu .

Nejdå livet är inte på nedgång utan det pågår ju för fullt runtomkring oss. Även om vissa saker kunde jag gärna plocka bort. 
Tänker inte trötta ut er med massa tjat . Men den där JÄVLA SJUKDOMEN 
som tydligen bestämt sig för att hemsöka oss hela tiden. 
Bilden kan innehålla: Brigitte Ågren, som ler, himmel, solglasögon, berg, utomhus och natur
Det är ju så här hon ska se ut min fina syster som precis fyllt 50 år.
Hon ska inte vara korthårig och brunhårig efter allt håravfall. 
Hon ska inte behöva köpa en 3.e peruk för flera tusen kronor för att kroppen har ändrat sig sedan förra jävla ggn. Vet inte om detta är foto med eller utan peruk


 Nu mår hon ju bra och det står stilla, MEN FINNS INOM HENNE FORTFARANDE. 

Jag Fyller mina vardagar med att jobba i skolan med barnen födda -2010. Och det är varierande dagar kan man säga 



Självklart kan man både skratta och gråta till denna

parodi eller

Bildresultat för PIL

KLICKA PÅ DEN LILA TEXTEN PARODI ELLER 
- - 
Sedan får jag väl avslöja att netflix är stor konkurrent till bloggen också 
haha

Nu är det ju inte så att jag kommer lägga mer energi på varför livet plötsligt vände eller dvs inläggen 


// Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar